.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 4 december 2012

Cadeautasje zelf maken

In dit eigenhandig gemaakt cadeautasje is mijn Kerst Swap vertrokken naar José.


Super leuk om te maken en hier wordt het plooien stapsgewijs uitgelegd.

Ik heb geen lintje gebruikt maar een super leuk gehaakt strikje.


Haakpatroon strikje :

Begin 3 lossen te haken en sluit met 1 halve vaste de ring

toer 1:  10 lossen haken en 1 halve vaste in de ring (2x) Dit zijn de lussen van het strikje.
          8 lossen haken en in de 2de losse vanaf de haaknaald vasten haken en 1 h.v in de ring (2x)

toer 2 : 12 vasten om de ene lus van het strikje en sluiten met een halve vaste in de ring (2x)


Maar nog belangrijker: wat zou er nu allemaal in het cadeautasje zitten?
Morgen gaat hij op de post en als hij aangekomen is laat ik zien wat er in zit ...

Lieve groeten,
Valerie ♥

17 opmerkingen:

  1. Ziet er in ieder geval al heel mooi uit, ben benieuwd wat daar allemaal uitkomt! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk..mooi gemaakt
    Ben ook benieuwd wat er allemaal uitkomt in dat leuke tasje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn pakketje gaat ook morgen op de post spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de vepakking is al een kado op zich valerie ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel mooi uit, helemaal in kerstsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kei lief tasje! Erg leuk de rode verpakking.....dat beloofd veel goeds voor de inhoud!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De verpakking is al een cadeau op zich!
    Leuk zo met het strikje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op die manier een cadeautje krijgenmoet super zijn!!!!
    Heel erg leuk en bedankt voor de werkbeschrijving.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig om je lieve gevulde tasje te zien!
    Ben heel benieuwd wat er allemaal uitkomt.
    Ik ga nog weer even verder met de swap cadeautjes.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je de verpakking ook zelf hebt gemaakt. Maakt me wel extra nieuwsgierig naar wat er in zit.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke verpakking, José zal blij zijn. Het strikje ga ik ook eens uitproberen. Bedankt voor het patroontje, nog een fijne dag, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word héél nieuwsgierig .....De verpakking belooft veel goeds!

    Groeten José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi valerie de verpakking is op zich al een cadoo,tje ik ben erg benieuwd naar de inhoud groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik word zo nieuwsgierig, maar de post had nog niets....:-(:-(

    Groeten José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wachten beloond! Mijn kerst swap is binnen. Heel erg bedankt Valerie ! En je mag de foto plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...