.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

woensdag 2 januari 2013

Mini Tulband Cake

2013 is ingetreden en ik wens voor elk van jullie dat in één van deze 365 dagen een
sprankeltje liefde, vriendschap, vreugde, gezondheid, succes, inspiratie, goede moed,
hoop en vrede te vinden mag zijn.

Bloggen is zo leuk en samen gaan we er hopelijk weer een fantastisch jaar van maken.


De Mini Tulband Cake was mijn eerste haakwerkje van het nieuwe jaar, wel niet
in het geel, maar gehaakt in één van mijn lievelingskleuren.


De kerstversiering en zijn ganse entourage zijn vandaag terug vertrokken naar de zolder.
Waar de kerstboom stond is het nu zo leeg, maar dat gevoel zal snel wennen.

Onze wintervakantie is bijna voorbij, maar morgen gaan we nog een paar dagen naar
de Belgische Ardennen. Wandelen in de bossen, genieten van de natuur ...

Lieve groetjes,
Valerie ♥

23 opmerkingen:

  1. Hai Valerie,
    Nou de tulband in roze vind ik heel erg mooi!
    Veel plezier in de Ardennen:heerlijk! Geniet er van.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens voor jou hetzelfde in 2013! Je hebt het zo mooi gezegd!
    Wat heb je een mooie kleur gebruikt! Hij is prachtig!
    Geniet nog even lekker van de vakantie!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ziet er zelfs gehaakt smakelijk uit! ;-) Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2013!
    En geniet nog van de laatste dagen vakantie! Wij zijn hier al weer aan het werk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo nog even weg. Wij hebben ook nog een paar dagen en dan moeten we allemaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er erg lekker uit geniet van je vrije dagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor al jou fijne berichtjes op mijn blog.Je cakeje is prachtig en geniet van de Ardennen!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat een heel mooi jaar worden... en wat heeft je mini tulband een mooi kleurtje.. echt leuk!!! Veel plezier in de Ardennen.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo vriend, ik hield van al het nieuws van uw blog, hier niet wat tijd doorbrengen, heb ik genoten van alles, ga naar mijn blog en laat een reactie achter als je van wat je vindt, beijokas
    http://www.titacarre.com
    http://agulhaetricot.com/
    http://lamaisoncarre.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mini tulband ziet er ook al zo geweldig uit. Heel erg mooi. Fijne dagen in de Ardennen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het taartje leuk geworden in het roze! Geel is ook mijn kleur helemaal niet, misschien haak ik ook nog wel een andere..
    Heerlijk om nog een paar dagen weg te gaan, geniet ervan!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke/mooie tulband heb je gehaakt. Voor jou ook nog de beste wensen en nu nog even een paar daagjes genieten voordat het normale leven weer begint.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou een geweldig 2013.

    Leuk je taartje, maar die fleurige bloemetjes zijn ook niet gek!!Daar heb ik nu zo'n behoefte aan he,na die donkere dagen!

    Veel plezier in de Ardennen!

    Liefs Thea ♥


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van de dagen in de Ardennen! Zo mooi!
    Zie uit naar mijn nieuwe swap-maatje ;)!

    Groetjes,
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig petit fourtje is dit toch. Veel plezier in de Ardennen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zelf heb ik een beige gemaakt. We hebben al een geel...
    Geniet in de Ardennen van je laatste vakantiedagen.
    En we maker er zeker allemaal samen een fantastisch blogjaar van.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echt aardbeien kleurtje, die van mij werd wel geel,
    loop alleen nog een paar cupcakes achter hoop dat snel in te kunnen gaan halen,
    fijne dagen.
    Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor jou ook de aller beste wensen en een creatief jaar,maar daar zit ik niet over in!
    Ja en zo is al het kerstspul weer weg he,weer een MOOIE gelegenheid om nieUwe dingen te bedenken HAHA.
    Geniet er maar lekker van deze dagen!!
    X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je tulbandje is erg leuk!
    Ik vind roze en bruin altijd een mooie combinatie!
    Helaas moet ik nog beginnen met het opruimen van de kerst spullen.
    Ik kan er nog niet erg de energie voor vinden.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Valerie,

    Allereerst wil ik jou ook een heel mooi, gezond, gelukkig en liefdevol jaar toe wensen. Mooi hoe jij je wens hebt verwoord!
    Je tulband ziet er prachtig uit en ik heb besloten dat ik, wanneer ik eraan toe kom, dat ik dan ook de tulband in roze maak, want dat past beter bij mijn interieur.
    En de combinatie met het bruin vind ik helemaal prachtig.
    Ik loop erg achter, maar ach het hoeft niet voor een bepaalde datum af gelukkig.
    Geniet maar fijn van je dagen in de Ardennen.
    Liefs en groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hoor, je tulband !

    Ik wens je een fijn 2013 toe,
    Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een mooie foto gemaakt van je mini tulband cake!
    Ik ben allang blij als ik mijn gewone foto erop heb staan.
    In het roze is hij ook heeeeeeerlijk om te zien! De mijne is geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2013, dat je
    maar weer heel veel mooie dingen mag laten zien...
    je tulband is weer prachtig!!!

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een leuke Blog heb je, vol met inspiratie! Wie weet zie je binnenkort op mijn blog wat terug van jou!
    En,
    een creatief 2013 gewenst. Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...