.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 26 april 2016

Romantische Louis Quinze

Dit prachtige brocante zeteltje in barok stijl scoorde ik van een vriendin.


Het behandeld hout heb ik ontdaan van zijn vergeeld geverfd jasje.


Een heel geduldig karwei, maar ik ben o zo blij met het resultaat.


De prachtige stof met rozen is origineel gebleven en opgefrist.


Een romantisch en gezellige sfeermaker in mijn slaapkamer.


Buiten is het koud, maar geniet binnenshuis ...

Lieve & Creatieve Groetjes Valerie



17 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je hier blij mee bent. Zo heerlijk brocant. Heel mooi nu het hout licht is. Je zult vast veel op je slaapkamer te vinden zijn nu. Geniet er van binnen, maar dat zal vast niet moeilijk zijn, er zal vast wel een handwerkje binnen handbereik liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk stoeltje heb je op je slaapkamer staan!
    Geweldig om dat te zien als je wakker wordt!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw....heel knus geworden! Wat een likje verf al niet doet hè!
    Veel plezier ervan! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een juweeltje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Schitterende stoel!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig stoeltje laat ik nu in mijn nieuwe slaapkamer ook zo,n stoeltje hebben staan maar dan in het notenhout en bruin leer ik denk dat ik ook ga proberen het te verven en op zoek ga naar zo,n mooi stofje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig stoeltje, snap dat je daar blij mee bent Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stoeltje, past helemaal bij jou.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie romantische stoel en de stof is nog zo mooi.Genieten en dromen bij deze foto's...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty!! Dat is een flink karwei geweest om het stoeltje zo mooi op te knappen. Je moest natuurlijk ook heel voorzichtig doen vanwege de prachtige bekleding... Wat een aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo romantisch en zo mooi, deze stoel.
    Je hebt hem prachtig opgeknapt, dat is jouw wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zeteltje ik dacht dat je nieuw zelf geborduurd stof gezet had Proficiat groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof stoeltje, past perfect bij jouw interieur denk ik!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...